Sabtu, 18 Februari 2012

minah tempe~


nyum...nyum... ptg gini...saja jer duk tepek gambar tempe.... pergghh sedap ni kalo duk cicah ngan kicap+cili api... kecur liur dbuatnya..hehehe

@kata hatiku berbicara@

aku xkesah bila org panggil aku minah tempe ke..muka mcm tempe ke.. janji aku bahagia.. hahaha..

aku suka makan tempe bukan sebab aku org jawa..jadi jgn de sape2 plak ckp jawa ngan aku erkk... bukan apa... ada kwn aku duk speaking jawa ngan aku.. sepatah haram aku xpaham..ngeeee

11 ulasan:

cinta siswi berkata...

tempe?? sedap ke??siswi xbiase makan dan xsuke makan..hihi

..cik gugu.. berkata...

gugu ske sgt ngan tempe .. sdap !!!

ZWAN SABRI berkata...

adoi! tetiba zwan rasa lapaq tempe la pulak.. HUHU

H.J berkata...

kena belajar tu cakap jawa..haha

CekbOlat-bOlat berkata...

tempe ? ape tu??? haha

kiwi berkata...

sedapnya mkn tempe dgn ayam penyek..hihi nak mkn jap lagi..tehee ^^

Aida Azryn berkata...

aida xpernah makan lagi tempe. hehe

missSenget berkata...

tempe memang sedap..!


kadang2 tempe mentah pn kite telan je..

nazirah berkata...

hehe tempe sedap ape..huhu terbaikkk ;)

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

cinta siswi: uiiii sedap sangat!!!

cikgugu: sudah tentu laa kan..sebab gugu org johor kan.. tu kan mknn kegemaran org johor...

zwan sabri: hehe.. g beli tempe.. g goreng.. hehe

HJ: haha.. blajar erkk.. sape mau ajar?

cekbolat2: alamak.. ni org utara, pantai timur ke ke dik? biasa.. org sana mmg xtau tempe nie..

kiwi: haha..kalo g mkn kat rest ayam penyet.. mesti ada tempe kan..kan..

aida: try laa dik.. sedap... :)

missenget: sangat sedap kan :)

nazirah: btol2.. akak setuju ngan naz...

Azhafizah[フィザ] berkata...

saya pun suke tempe dan saya bukan orang jawa..memang sedap kalau goreng tepung cicah dengan sambal kicap.nyum nyum