Rabu, 10 September 2014

Aqil & Amani

Assalamualaikum...

kisah si kesayanganku lagi... 

melayan anak buah... Aqil dan Amani...

Budak-budak..kalo cakap berjalan..memang dorang suka... yg dewasa pon sama suka gak..kan..kan...

yg bestnya...kalau nak ikut mak ngah dia keluar... mama dan ayah dia pon x pandang dah..haha

laju jeee berdesuppp masuk dalam kereta...


mak ngah belum start enjin kereta...dorang dah serbu masuk dulu...
haha....
takut bebenor klu kena tinggal tu...
Aqil duk pegang stereng lock... jgn jadi macam kiki keta CDM tu sudah laa yerkk..huhu
yang bestnya... masa g beli barang dapur, Aqil duk ikut je ke mana mak ngah pergi... xmoh pimpin tangan nenek....

mana tak nyer.... jalan dengan mak ngah.... seronok...sebab mak ngah pun buat perangai cam budak kecik juga... kekeke...

aku suka je ajak aqil berlari, berlumba... pastu suruh dia stop! pastu lari lagi... pastu suruh turn left... turn right... 

maunya dia x seronok kan.... gelak sakan aqil...

kalau dgn mama... mmg xdapat laa nak wat gitu... mama dia x larat nak kejar anak..kekeke~


kat rumah plak....

ajar aqil dan amani menulis....

Aqil ni x boleh dipuji... bila cakap "waaahh...pandainya aqil tulis" 

dia rasa bangga pastu stop... xmoh sambung dah... muahahaha~ menyesal puji tau....

si amani plak.. suka mengacau abang dia je.... habis dirampasnya... kata dah gangster... kan kan...





@Kata Hatiku Berbicara@

penangan hampir 2 minggu x jumpa kesayangan.... tu yg duk melayan aje bebudak ni....

takde bebudak ni..sunyi sepi..rasa kosong.....

2 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

alhamdullilah

Time Traveller berkata...

Kerenah kanak2 memang best di layan :D