Isnin, 29 September 2014

Karaoke!!

Assalamualaikum...

Jumaat lepas, adik-adikku temankan kak ngah dorang g uptown danau kota...

tujuan aku ke situ...semata-mata nak beli jersi Selangor...

muahahaha~

gedik tak...gedik tak....

bukan apa....aku cuma nak dapatkan mood sebelum g stadium shah alam..utk menonton perlawanan Piala Sultan Selangor

al maklum ler.... last year aku pergi... semata-mata nak tengok Amri Yahya jerkkk.... kekekeke~

sekarang....Amri dah pindah ke JDT... mau nyerr tak kuciwaaaa akak dik non oiii....

hehehehe~

Lepas beli jersi... adik aku duk sebut nama tempat karaoke.. 

tetiba aku terus cakap kat adik... "jom karok! aku dah 2 tahun x g karok weii"

dua tahun lepas, g karok pon sebab wat reunion kecilan dgn kengkawan zaman Sek Men Teknik (ERT)

hmm tu laa first time jumpa semula kengkawan sekolah..(dan pertemuan terakhir bersama arwah Yanti)

Masa duk pilih lagu.... amboi... ke main laju aku pilih lagu tu...semua lagu jiwang karat....

Nyanyi pon....lantak p laa.... suara aku mmg xsedap...piching masuk laut...mcm kapal pecah pon ada... kekekeke~ 

ada aku kesah semua tu? janji dapat lepaskan gian nak karok!

haha~ nasib baik laaa adik aku ni layan aje kakak dorang...


ko tgk adik aku tu...slumber dia jekk berkaki ayam.... haha~


@Kata Hatiku Berbicara@

sebenarnya...itu juga kali pertama aku karok dgn adik2 aku..hahahahaha~

dorang 1st time dengar akaknye nyanyi.... kekekeke~ 





4 ulasan:

idzwa kamaruddin berkata...

tak pernah karok :D

fairus berkata...

Saya tak biasa berkaraoke... dulu-dulu je zaman sekolah, sekali dua..

sudipVSsenduk berkata...

suka cuci mata dkt sana. kalau pergi uptown/downtown, mesti bebudak ni pau 'lego'.

LYAfrina berkata...

sesekali release tension..lya karok dlm bilik air je. hehe