Selasa, 6 Januari 2015

Weekend~04th Jan 2015

Assalamualaikum...

Syukur alhamdulillah... 04/01/2010 - 04/01/2015, genap sudah 5 tahun bekerja tetap...macam tak caye plak dah genap 5 tahun berkhidmat kan..kan... rasa mcm baru setahun jagung je keje...hehehe

tapi...hari ni bukan nak citer pasal kerja... nak citer pasal hujung minggu baru ni...

masa cuti new year.. dlm entry yg lepas, moon ada citer g makan kat pizza hut dgn adik2 dan encik tunang kan...
nak dijadikan citer...sorg adik moon ni..dia xdpt join..sebab dia tgh keje masa tu...
bila dia dapat tau pasal tu...dan dan merajuk kakak dia... sudahnya... ku pujuk..bawa makan kat secret recipes....


inilah dia budak yg merajuk tu...hehehe


adeiii.... pas nie kena berjimat cermat balik weiii.... akak mu ni dah nak kawen oiitt... nak kumpul duit... nak prepare utk majlis...lagi 9 bulan je ni....nampak mcm jauh lg. pejam celik..pejam celik je ni..tau-tau je dah dekat majlis nnt... T.T

Balik rumah parent hari minggu...

mcm biasa ..layan si minah debab Amani....

puas laa kami ajar dia sebut ABC... langsung x keluar suaranya....

tapi...sesuatu yg mengejutkan...bila aku ajar dia Alif ba ta... wahhhhh... teruja kitorang dibuatnya.... sampai habes dia follow sebut tau.... 


suka sgt buat muncung itik....
seksi laa konon tu....
layan minah debab ni mmg best..ada je telatah dia yg mencuit hati...
petang semalam, amani sibuk nak ikut mak ngah dia g Melaka... nak hantar Maksu dia balik asrama...alahaiii adik..... awak tu kecik lagi... mak ngah x leh nak bawa g jauh2... kang risau mama awak tu...huhuhu


@Kata Hatiku Berbicara@

Gara-gara minum air nescafe smpai 2 tin... malam tadi dah payah nak tido... dalam pukul 2 gitu baru dapat lelap.... boleh plak sampai mimpi yg mengarut..... hahaha....
duk mimpi...ada org datang meminang moon, beriya-iya dia suh moon putuskan pertunangan... tp moon jawab.. "maaf..saya tak akan lepaskan tunang saya.saya tgh bahagia, tolong jangan ganggu!"
xsempat encik tunang nak muncul dalam mimpi... alarm henpon dah bunyi....

adeiiii.... x sempat plak my hero nak masuk campur.. hahaha~ dah apa kes sampai camtu skali mimpinya??

7 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

Huu.. trbw2 mmpi ke kak? Hihi

AnneRaini berkata...

hamboi mimpi...hehehe.

zazanizam berkata...

Assalamualaikum moon, alahai sian majuk2 si adik tu erk.. dpt lgi mahal tu sp hihihi..

thisni3zahata berkata...

hahaha..Parah mimpi gitu tu...mnjadi rebutan plk cik moon kite...kiki

Kakzakie berkata...

Betul 9 bulan tu sekejap aje tau. Kena bersedia dari sekarang..

LYAfrina berkata...

selamat thun baru mun... ;-)

hihi.. untung la..dpt mkn lg best kat SR

fairus berkata...

Ni mesti rapat hubungan adik beradi, sampai merajuk sekali..