Rabu, 21 Disember 2022

Pneumonia

Assalamualaikum...

Bulan 11 hari tu, saat semua rakyat Malaysia sibuk keluar mengundi.. aku diuji dengan kesihatan yg semakin merosot..

Kalau ikutkan dari awal bulan 10 lagi aku dah mula kerap sakit.. dah baik demam, datang plak batuk.. disertai dengan semput sampai tahap level oksigen kerap rendah.. tu pun masih gigih tak nak ke hospital.. sampailah tahap aku asyik muntah muntah tak kira masa.. 

Kesudahannya bagitau husband nak ke hospital.. buat xray, sampel darah, air kencing.. terus kena tahan wad berdasarkan pada result xray paru paru tak cantik.. 

5 hari 4 malam dalam wad sorang sorang.. bermula  laa asyik ambil sampel darah dan sampel kahak.. sebab doctor tak dapat detect punca demam on off dan batuk yg berpanjangan. 

dan akhirnya hari ke-4 doktor dapat kesan yg aku mengalami radang paru-paru atau dikenali Pneumonia 



setiap hari kumpul sampel kahak

hari terakhir dalam wad. tunggu husband setelkan bill dan ubat kat farmasi

 

@Kata Hatiku Berbicara@

Alhamdulillah, kesihatan semakin beransur baik.. 

3 ulasan:

  1. asmkum.. wah seronoknya kak mun g camping

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah telah kembali sihat selepas 4 5 hari di ward .. semoag sentiasa sihat amin :D

    BalasPadam
  3. CikPuan Fida: wsalam.. alhamdulillah..seronok :)

    Time Traveller: ALhadmdulillah... amiiinnn

    BalasPadam

Terima Kasih sudi tinggalkan komen korang..
InshaAllah, saya reply nanti tau..